Midsommarhelgen



Man vet aldrig när snön kommer till Östersund, så för att vara på den säkra sidan....

Hoppas din midsommar var lika härlig som min, såg ju ut som att det inte skulle bli så mycket till midsommar väder men jag såg inte en enda regndroppe på hela kvällen. Började med brännboll hos kusinen som dragit ihop ett lag som utmanade ett gäng skåningar i grannhuset. Vi vann såklart - tror jag mest bidrog med glatt humör för kan inte alls slå och springer lite halvslött. Sedan var det grillning hemma i Husås med pappa. Rosévin och en promenad på 3km tog hos sedan till Svenne där jag snurrade runt hela natten som slutade kl 05.30 på soffan i hans husvagn.

Bilder från midsommarhelgen nedanför. Finns fler bilder hos Towa.
                   
 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ville bara säga; Tack så mycket! :)

2007-06-24 @ 23:43:01
URL: http://burran.blogg.se
Postat av: Madde

Ja men tack, vi kanske syns något i byn :)

2007-06-26 @ 10:47:07
URL: http://garper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0