Städdag

Vaknade och ringde sjukvårdsupplysningen det första jag gjorde, sedan bar det av till hälsocentralen i Odensala. Störigt det där att man inte bara kan få gå dit man vill, jag vill ju gå på zgränd! Hittade inte hälsocentralen i Odensala heller för den delen för busschafören viste inte riktigt vart det var så jag fick chansa och klev av en hållplats för sent. Fick magmedicin så nu ska jag väl må bättre snart. Vi har ett litet filmmaraton, hyrde 5 st för 100 kr på videoteket. Feed och Crazy in Love har vi kollat på. Fedd var bland det sjukaste jag någonsin har sett, men samtidigt fascinerande.

När två vuxna människor bestämmer sig för att göra någonting dom båda tycker om men på något sätt är det ändå så tabubelagt. Nog för att mannen i denna film matade ihjäl sina kvinnor - men jag tänker i verkliga livet finns det ju faktiskt människor som tycker det är upphettsande med stora kvinnor/män och då pratar vi inte stora som i några extra kilon på magen utan GIGANTISKA. Eller att man tänder på att vara hårdhänta och rent ut sagt våldsamma med varandra, att det inte ska vara okej att ha sånt sex utan att folk ska tycka det är vidrigt. Haha, det finns ju så mycket som alla vi "vanliga" inte tycker är okej, men å andra sidan är man vuxna och vid sitt fulla medvetande, så länge man inte utnyttjar någon eller någonting mot någons vilja så tycker jag att man ska få njuta som man vill av vad man vill.

Annars har det varit en vanlig dag, har dock städat en hel del + köpt en skurmopp och en potatisskalare.
Bjussar på en städbild så att ni blir lite inspirerade ;)


image350


Kommentarer
Postat av: Tormargrete

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2008-09-23 @ 13:09:19
URL: http://tormargrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0