Amanda

image176


Okej, jag ska sluta vara så feg. Jag säger att den är klar och visar den för er. Den heter Amanda.

Satt i solen bra länge idag, det syns jag är sådär lite bränd. Emma har köpt en sån underbart bra tandkräm, jag är en sådan som aldrig får nog av tandborstning och kan lätt borsta tänderna 30 minuter bara jag får sitta framför TV.n. Känns som att jag inte kan borsta tänderna nog länge - men finns det någonting negativt med att borsta..säg, tja..30 min?

Var länge sedan jag fick så otroligt mycket gjort som jag har fått dom här dagarna hemma i Husås. Super effektiv och dunder produktiv har jag varit. Inte det minsta social med familjen dessvärre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0