Att göra

Jösses vilken otrevlig man som körde bussen idag när jag åkte från Olle och hem, klev på en kvinna med kryckor och hon snubblade på plats för att mannen inte kunde vänta med att köra innan hon hade satt sig. Viktigare att hålla tiden än att hon bryter ett andra ben. Har teckningarna här och måste bara framkalla några foton på målningar jag har på datorn. Men är ju lite klurigt vilka man ska ta! Hjälp hjälp.

Bildlärarprogrammet i Dalarna vill ha.

En kartong med ett eller flera porträtt
En kartong med en eller flera modellstudier
En kartong med en eller flera landskapsbilder
En kartong med en bildserie; tre bilder i valfri teknik som tillsammans bildar en berättelse
En kartong med valfri bild/bilder

Ja jag har att göra.


image163

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj! Du verkar ha lite att göra. Men har du inte ganska mycket färdigt, det gäller väl bara att välja rätt bilder. Går nog bra ska du se, jag tror på dig. Du är ju bara bäst. Älskar dig, Kram

2007-03-16 @ 14:32:15
Postat av: katarina

hej
läcker tavla
du hade gjort Katarina

2007-03-16 @ 17:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0