Pysalis & Kiwi

image178

En målning jag gjorde i Odense, tyckte den passade bra idag med sina glada färger när solen skiner. Hade en väldigt intensiv men kort kreativ period där, tyvärr var det bara denna som fick följa med hem pga platsbrist.

Känns som jag gjort allt annat än det jag skulle ha gjort idag, pysalis kiwi och nagellack i solen med mamma. Medans den stökiga övervåningen fick reda sig själv.  
Bildbevis nedanför.

Mamma - "Det är helt fantastiskt att det kan vara sånt här väder i slutet på mars! Jag bara ligger här och är så lycklig över att det är sånt härligt väder"

image179

Kommentarer
Postat av: emmi

Jag gillar helt klart dina målningar med ansikten! Och den där ser så glad och härlig ut :)

2007-03-29 @ 10:04:15
URL: http://emilieto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0