sommar

image173

Trött Sara på sommrigt kollage. Är hur varmt som helst på bron, dörren står öppen och Wilmer säger mamma mamma mamma titta mamma. Hon tokkörde med Wilmer på fyrhjulingen och ramlade, tur det bara var hon som slog sig rejält. Borde inte vara så att det är tryggare om den lilla 3 åringen kör sin fyrhjuling själv, haha men så är det nog.

Blev sent igår, jag kan inte blanda till dom färger jag vill ha fasen det är frustrerande det där när inte färgerna blir som man tänkt sig. Tyckte att färgläre lektionerna med Henry gav hur mycket som helst, men tydligen kan jag fortfarande inte blanda till en hyfsat snygg grön.

Nej det blir ingen bild på målningen ännu, nu är det bara kaos. Kanske inatt om jag har fått till färgerna ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0