EDISS

Måndagen fortsätter med EDISS som är SAS bokningssystem och jag måste lära mig 3-bokstavskoder, men nu är det fika. Jag kan inte hålla mig ifrån den varma (onyttiga) chokladen som är fullproppad med socker + att man kan välja extra grädde. Så jag sitter här istället, kanske piper iväg och fyller på vattenflaskan och andas lite frisk luft. Inatt ska jag nog sova på Rådhusgatan, måste börja använda lägenheten nu när jag väl har en! Men vi måste ha stolar till köksbordet så att vi kan bjuda trevligt folk på fika.

Hittade nyckeln till cykeln så jag behöver väl inte köpa ett busskort. Frågan är bara om jag orkar cykla om det en morgon spöregnar, men i det fallet kan jag ju kanske betala 18 kr för bussen.

Sol i morse när jag gick till jobbet men nu börjar det mulna, det skulle väl bli regn idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0