Fredag som känns som en jäkligt skööööön Månadg

Vilken underbart härlig Fredag, pigg som en mört och solen skiner på blå himmel. Eller den gjorde iallafall det i morse när jag cyklade hela vägen till jobbet. Tar bara 30 min men jag är världens tidspessimist så jag måste cykla så jäkla tidigt. I onsdags var jag på Olearys med Towa och Roger, ja - det var inte så mycket mer än så för jag kommer inte riktigt ihåg kvällen. Kvällen på g3 igår därimot ligger färskt i minnet och jag hade kul som bara den. Gick hem runt 01 någongång för att vara pigg idag. Har blivit lite smått förälskad i Magdas singstar tror nästan jag har plöjt igenom alla hennes skivor nu, sjöng som galnast igår när Towa och Roger lämnade mig själv, jag sjunger som bäst när jag får vara ensammen :P

Gjorde cocos gryta, grillade tomater och champinjoner, färskstekta potatisar och avocadosallad igår med systrarna och Roger, Lollo var bjuden men hade inte riktigt tid att komma. Gunnar är i Stugun och sätter plant. Dom missade iallafall någonting väldigt gott. Men tur för då blev det lunch till mig idag!

Har inte fått internet ännu, har inte ens ringt till jämtkraft och talat om att vi flyttat in. Måste man det? vad händer om jag inte gör det?

Tydligen ska uthuset städas i helgen, ser fram emot det samtidigt som det känns som att det kommer bli ett jäkla jobb. Herregud vad grejer det är där ute, allt från barnkläder och leksaker till prylar möbler terarium och ännu mera kläder. Allt jag någonsin ägt ligger nerpackat i kartonger, har så sjukt svårt för att släna saker. Jag är en sån som sparar och sparar på allt.

Har fått shemat nu och jag jobbar inget över yran, skönt. jag vet inte ännu om jag ska gå men jobbar gärna i RFSL tältet om jag får plats.

Men åh vilken seg blogg. Vart är alla fina bilder som borde vara här!?


Kommentarer
Postat av: Towa

alla bilder som borde vara här är i min blogg

2007-05-18 @ 17:51:56
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: dilo

Hejj du jag skickade ett medelande om ifall du kan fixam in sida jag vet inte ifall du har läst den. men ifall du inte vill fixa så ska jag fråga nån anan.
Krmanar dilo

2007-05-20 @ 15:00:21
URL: http://www.dilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0