Kom ut!!!

Åh tänk om någon klurig biomänniska kunde starta en på bio just nu blogg, eller vet du om det redan finns någon/några sådana? Jag är alltid biosugen men dåligt uppdaterad på vad som egentligen går, och vad man bör se. Fast jag bor ju i lilla Östersund och hur många filmer finns det egentligen att välja mellan?


Kom ut - berätta din "kom ut historia"
Jag tycker man ska vara stolt över vem och hur man är, tycker det är uppfriskande, inspirerande, roligt, härligt att läsa de olika berättelserna. Jag hade också vela ha en kom ut historia. Kanske någonting man kan hitta på i efterhand?


Kommentarer
Postat av: Towa

hej hej syster yster, du är för go.. jag är aldrig trött i thailand så hoppas att ni som mig kan vara vakna jämt =) längtar .. kram kram

2007-11-28 @ 16:30:55
URL: http://blogg.op.se/twajstowa
Postat av: Christer

You are really silly, You have a very good personality and looks, Fucking crazy, You are great in bed, Easy to fall in love with, You're loyal to those you love, Damn good kisser, Fucking crazy. Vill dricka kaffe med du, var ju ett bra tag sen! Sms kommer imorrn!

2007-11-28 @ 21:23:00
Postat av: Asgeirjohanna

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2008-10-10 @ 08:48:20
URL: http://asgeirjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0