Rise up

Ja nu har jag en ny plats i team 3 känns hur bra som helst. Min plats ligger längst in så jag har ryggen mot väggen och ser hela golvet. Kan inte bli bättre, känns så skönt att det blev så bra som det blev men jag har ju inte oroat mig det minsta. Har haft en superhärlig helg, i lördags firade vi Wilmer hemma i husås. Temat var monster och såklart fick han en döskallemask av moster. Fyrhjuling, bull kastning, tårtor och barn - barn överallt. Sedan bar det av till stan och olearys. Någon som är på idén att gå på krogen på lördag med träningsskor och svettband? Jag ska önska denna låt om och om och om igen....

Igår besteg vi frösöberget ;P Jag i täten, Anders i mitten och Emma sist med blödande tå.


Kommentarer
Postat av: Sara

Den är GRYM! Jag älskar den låten.... :-)

2007-10-17 @ 21:39:58
URL: http://sascha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0