Grattis Emma! (igen) men nu på riktigt

image575

Fina Emma som lyser upp hela världen med härligaste leéndet fyller 23 idag, jag har redan hunnit gratta henne med blogginlägg och presenter men kan ju inte strunta i att gratta henne igen den dagen då hon på riktigt fyller år. Hur ska jag fira henne idag då? Kanske köpa muffins, dricka te och klappa henne på huvudet.


Vilken seg grå dag och jag har ingen lunch med mig.
Slapp gå till jobbet och jag är evigt tacksam för det, det tar en timma att gå. Förstå hur jobbigt det skulle ha varit att gå i regnet i kall jacka och hårda skor. Lördagen spenderades på Olearys övervåning, var väl som dom flesta lördagarna på senaste har vart - förvirrat och trångt, lite bråk, lite tårar, en underbar Emma, en trött syster som inte tar sig från jobbet och en Roger bakom baren. Gick hem tidigt med falafel och hamburger dressing i handen.


Kommentarer
Postat av: Towa

du beskriver allt så himla bra =) gillar verkligen att läsa allt du skriver.. ingen kan få en så levande känsla i hur det känns på krogen, i hemmet, i ensamheten eller i ett härligt liv som du

2007-09-30 @ 13:40:30
URL: http://blogg.op.se/twajstowa
Postat av: emma

Tack vännen!! älskar dig puss.

2007-09-30 @ 15:06:20
URL: http://emerentiass.blogg.se
Postat av: Tornatasha

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2008-10-17 @ 12:15:16
URL: http://tornatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0