Lappen

Nu har det äntligen snöat klart för idag. Men snön lär säkerligen inte ligga kvar länge, det dumma i morse var att mina nya skor redan har hål i hälen och hur roligt är det med blöta hälar. Jag sitter och fryser, hoppade över frukosten i morse för att få ligga extra länge i sängen.

  

Lappen1
:
Hej Grannen.
Hur mår du?
Svara till Axelsson våning 1

Ps: Du är het....Ds.


Svaret: Vem fan är du?


Lappen2:
Hejsan! Vill be om ursäkt för "lappen" som kom tidigare, det var min vän som tyckte det var kul att skoja litegran. Iallafall så är det bara bra med mig. Hur mås det själv? Vet dock ej vem du är. Skulle vara kul att veta...

Haha ja kanske skulle man börja med lapp leken i trapphuset, kan ju göra alla grannar lite smått förvirrade. Jag blir förvirrad av att bara se dom. Fattade inte först vilken lapp hon/han ber om ursäkt för men fattade sedan att hon/han ber om ursäkt för svaret på lappen som var - vem fan är du? Och att det är de den skojiga vännen tyckte var kul? Hon/han får lite dåligt samvete och skickar en snällare lapp tillbaka där hon/han säger att hon/han mår bra. Haha! Är det en hon eller en han tro?


Kommentarer
Postat av: Emma

VA? fick du den lappen i morse...? eller va det gunnar som fick den imorse? =)

2007-09-17 @ 12:35:37
URL: http://emerentiass.blogg.se
Postat av: Erika

Snygg kappa, har själv en likadan fast svart! Förresten, jag känner igen dig från nånstans? Varit i Stugun? Kanske sista april? / Erika

2007-09-17 @ 17:36:46
URL: http://erikabackstrom.blogg.se
Postat av: Erika

Ok tycket jag kände igen dig. Kom fram och pratade med mig tror jag, presenterade dig som Gunars flickvän tror jag? Är det du de?

2007-09-18 @ 10:49:18
URL: http://erikabackstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0