Jul jul..

Vi har åkt kälke bakom fyrhjulingen, skrattat oss matta och fryst röven av oss. Nu sitter vi inne och huttrar i väntan på att tomten ska komma. Om han kommer. Så klart jag tror på tomten! Men först blir det käk. Många har undrat vad jag egentligen äter på julbordet. Jag å andra sidan undrar hur ni inte kan veta det. Vad äter ni? Bara kött?

Sallad, grönsaksröror, kokt potatis, potatisgratäng, ägghalvor, bröd, ost, sojakorv, sojafärsbullar och sojabiffar.
Tångkaviar röra med rödlök, brysselkål. Ja...det finns ju hur mycket som helst. Den inlagda "sillen" byter man ut mot svamp och skinkan blir istället en griljerad kålrot. Det är inte så att jag saknar nåt.

Vad är din favorit på julbordet?




Min söta Tula.








Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Min favvo på julbordet är sötosten. Mums.

2008-12-25 @ 15:04:34
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0