Vampire






Jag har sett en underbar film. Jag är ingen som kollar på samma film flera gånger men denna vill jag se många gånger. Tänk dig att du suger långsamt på en liten bit mörk choklad. Hur den smälter i munnen. Hur det smakar. Jag kan inte förklara - men det var som att suga två timmar på en sån liten bit oemotståndlig choklad. Jag älskar skådespelarna, jag älskar stämningen i filmen, jag älskar deras utseende, jag älskar det tafatta, skrämda sexiga i Robert Pattinsons utstrålning och det självklara i deras kärlek. En sån kärlek som inte finns på riktigt. Kärlek som man drömmer om. Ovillkorlig och kravlös. Attraktion. Jag vill bli åtrådd på det sättet. Jag vill andas in någons doft och inte kunna hålla känslor tillbaka. Jag vill befinna mig där - där jag dör för någon och vaknar upp igen.
Jag vill vara vampyr.

Åh ni måste bara se Twilight. Eller har ni redan gjort det? Kanske jag som bara är sen.






Kommentarer
Postat av: marie

jag blev helt kär i denna film!! längtar tills den går att köpa!

2008-12-13 @ 00:52:00
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0