Lite rea...

Kenneth Jay Lanes söta jordgubbe finns hos Kyssjohanna för 750:-  1.150:- Jag ville så gärna ha en tills jag gjorde egna bollar i cernitlera och hängde i en halskedja, fungerade lika bra. Tycker man inte att det är spännande att köpa dyra smycken får man göra egna. (Dom blev finare än det låter)
Rött armband i trä och metall för 175:-

Jag och Anders ska kolla lägenhet på Samuel Permansgatan 20 idag, en 3:a. Spännande, har i och för sig inga förväntningar sedan besvikelsen över 100 kvm lyan vi kikade på förra veckan. Denna hade inte så stort badrum heller, jaja. Titta kan man - kostar bara lite energi annars gratis! Och jag är inställd på att titta på 1450 st innan jag hittar den rätta.....bara att tuta och köra.



image1050                         image1051

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0