JAAAAA!

Då var det bokat, men jag har lärt mig att inte hoppa högt innan allt är klart. Denna gång hoppar jag inte högt innan jag verkligen står på en gatan i Tokyo. Vi byter plan i Köpenhamn så det finns en chans att vi inte kommer vidare därifrån, men å andra sidan är Köpenhamn en mysig stad och jag gråter inte floder om vi blir kvar där istället. MEN det skulle vara en galen upplevelse att få spendera några dagar i Tokyo.

Jag blir skyldig Anders en hel del fast å andra sidan är han skyldig mig en massa för alla samtal han tryckt bort på golfbanan idag, okej jag är en igel och jag vill prata och diskutera alla beslut hela tiden. Så är jag. Haha. Inte Anders. Shit vad vi har hunnit med att resa på 7 månader, Thailand, Rom, Chicago och nu Tokyo och Australien till vintern (om vi har pengar kvar?) Nu ska jag snart hem och packa. Det blir bara handbagage, jo det är sant! Inte mer än tandborste lite smink och ansiktskräm.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0