På arlanda

Självklart måste man blogga på Arlanda, vi har en massa tid över tills Köpenhamn kärran går och det finns inget bättre tidsfördriv än datorer. Jag vaknade i morse när telefonen ringde 06:15 och bestämde mig en kort stund för att ligga kvar i sängen, för vi behövde inte åka. Det går att avboka - lika impulsivt som vi bokade. Det är det som blir det dumma med att resa impulsivt, spänningen och förväntan försvinner helt. Man har inte sparat pengar och snålat i månader för att köpa en biljett, man har inte läst på om destinationen och pratat med människor som varit där. För mig känns det som att jag bara ska till Köpenhamn över dagen genom jobbet......

Men man får känna spänning över en massa annat, såklart det ska bli roligt! Underbart roligt. Men det är nog inte förens vi är framme som vi fattar vart vi verkligen är. Det blir för impulsivt för att man ska hinna förstå. Anders är bra på att göra stora saker av små - som att hans handflator blir alldeles klibbiga när planet lyfter (flygrädd) Eller att vi blev bjudna på frukost på planet, att jag nu har 85 000 Yen i väskan, att Towa sagt att planet ska störta. Bara att ta sig till Tokyo blir en STOR del av resan när man bara ska vara borta en vecka. Bra då att en Anders kan förstora upp det lilla.

Med våran vanliga otur kommer ni få strålande sol hemma nu, medans vi får ergn....



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja vem vet var ni hamnar? Hoppas ni kom med planet till Tokyo och att ni får en spännande vecka. Ta hand om er. Kram

2008-07-17 @ 20:25:04
Postat av: mamma

Solen kommer med er hoppas jag, saknar er. Kram

2008-07-22 @ 20:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0