Lite om allt möjligt....

Vad tycker ni om upptagna vänner som ständigt avbokar?
Ikväll ska vi spela spel och dricka Brunkullans röda. Ja det vill säga om de behagar dyka upp, jag vet inte varför men av någon anledning (?) så känns det som att vi ställer in i kväll med. Beror det på mig eller de som är så upptagen med allt annat? Lollo - skärpning! :P

Idag skulle Anders kanske åka båt, jag är lite avundsjuk för jag hade också velat ut på sjön. Inte för att fiska men jag skulle kunna fota vattnet, eller bara vila med vinden i håret. Ja ni vet bara ta det lungt och sådär. Sista dagen i morgon sen fem dagar ledig. SKÖNT!

Men åh vad många gobitar det fanns på Blocket nu!


Glöm inte bort min tävling!
Ni har idag på er att tipsa om härliga semester resor i Sverige.
Vinnaren utser jag senare ikväll.
Klicka på bilden.




Kommentarer
Postat av: Emma Thoren

En resa på Göta Kanal är en spännande upplevelse. För ett avbrott från slussandet och en annorlunda extra unik upplevelse, styr upp mot Norra Vätterns skärgård!



När Hammarsundsbron välkomnar dig med ståtlig glans, då vet du att du är nära skärgårdsstaden Askersund. En stad med historia, charm och idyll! Om du kommer båtvägen passerar du även en mängd vackra och unika miljöer i norra Vätterns skärgård! En skärgård som varit nästan hemlig men som nu öppnar upp och bjuder in besökare! kram

2008-07-15 @ 12:02:03
URL: http://emerentiass.blogg.se/
Postat av: Natalie

fin blogg!

2008-07-16 @ 10:01:00
URL: http://naataliiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0