Sex and the city

Igår drog jag med mig Anders på Sex and the city filmen, bio biljetterna jag vann på jobbet kom väl till pass och dom slapp försvinna i den röriga lägenheten. Som mitt presentkort på 300:- på Spa Kliniken som försvann i flytten. Super mysig film, det var lite som en känslomässig berg och dalbana. 

Jag skrattade och grät med hela gänget och deras obotliga kärleks bekymmer. Haha, rätt lustigt att man blir så involverad (det är ju trots allt bara påhittade karaktärer!) Men jag ser så mycket mig Emma och Towa i dessa underbara kvinnor, vi skulle alltid ställa upp för varandra i vått och torrt. Vad det än gällde så skulle vi försvara systrarna in i döden....ja, eller nästan. Det beror väl på situation. Men ni förstår....






                                                          Bilder från CarrieBradshaw.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0