Skor!! Äntligen!!

Mina nya skor!
Härligt, nu behöver jag inte gruva mig för att ställa mig på löp bandet eller ta mig ut i solen på kvällarna och springa, jag behöver inte låna Anders stora skor när jag och Emma ska power walka och inte välja att gå på power platen i mina vita tygskor köpta på Åhlens. Äntligen har jag ett par tränings skor som är värda sitt namn!

Det var inte lätt att prova sig fram till ett par skor som både var snygga och sköna + passade mina breda fötter! Haha, heller snygga och osköna än fula och sköna. Men till slut lyckades jag välja ett par fina! Med 15% rabatt gick jag 1000 kr fattigare - men med en trevlig sko påse rikare över torget och hem.

Idag kokade vi ny potatis med dill, gjorde sås på gräslök gräddfil och citron, kokade rödbettor och slängde ihop en stor sallad med små tomater, ruccula och fetaost. MUMS! Jag var hungrig som en varg efter våran storhandling på Willys. Någon träning blev det inte idag, mina nya skor ska invigas i morgon. Ser ni någon le som en tok på Stepin runt 18 i morgon så är det garanterat jag.

(Dessa skor fast gul/guldiga)



   


  


Kommentarer
Postat av: Emmi

Åhh! Äntligen nått vegetariskt till färskpotatis. Mer tips tack!

2008-06-26 @ 21:57:33
Postat av: Mattiaszara

God bless you

2009-01-23 @ 08:39:00
URL: http://mattiaszara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0