Emmis soppa till middag

Ny lägenhet, nya vanor och nya rutiner.
Det var ett mindre äventyr i morse, bussen gick inte från det stället jag hade planerat - jag fick tänka om och det slutade med att jag klev på bussen på det vanliga stället fast nu vart det lite längre att gå. Men det är skönt med en promenad på morgonen så huvudet vaknar.


Enklaste sättet att kommunicera mellan två datorfreek = bloggen.
Här kommer dagens middags manual till Anders:
Kopierade allt från Emmis blogg, Anders - detta är vad vi eftersträvar.

image1322


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

gott :D

2008-03-03 @ 11:22:34
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: emmi

Åh :) Vad kul!
Men.. din blogg blir ibland helt crazy i min webläsare (firefox). Du skrev en gång om snirkliga inläggstitlar, men jag ser kantiga. Och ibland är texten bakom bilderna... :(

2008-03-03 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0