Godmorgon

Sådär, då har jag lyckats sova en hel natt i nya sängen. Den är för mjuk...tror jag. Men kan ju vara en vanesak, vi får sova i den i någon vecka och se hur det känns. Annars byter vi bara bäddmadrassen. Vi hittar inte förrådet till lägenheten och ingen verkar veta vart det ligger, inte gamla hyresgästen, inte hyresvärden, kanske vaktmästaren vet? Vi måste undersöka. Nu ska jag vila lite till sedan blir det frukost någonstans - inte hemma iallafall, här finns bara citronkex och en chokladkaka. Utgång ikväll.....

Har gjort klart Johannas blogg.


image1308

Kommentarer
Postat av: johannak

Jag måste bara tacka så himla mycket för att du gjorde min blogg såå fin!! Det var presic så jag tänkte mig :)
Kram Johanna

2008-03-01 @ 21:17:38
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Martinagnes

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-03-25 @ 14:11:52
URL: http://martinagnes.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0