Namn?

Vi hade en liten diskussion om namn på barn (våra barn - men det tänkte jag nästan inte skriva) i alla fall - jag pratade och Anders var mest tyst. Jag skulle tycka det var kul om namnen klingade lite asiatiskt, dels för att Anders är från Korea och dels för att många av dom namnen är korta och enkla. Hjälp mig gärna med fler namn! Nima, Lima, Naomi, Min.

Hittade denna sida - skriv in pappans och mammans namn eller pappa/pappa mamma/mamma hur ni nu vill ha det. Och få ett förslag på ett pojknamn eller flicknamn. Jag fick Elsa som flicknamn och Esaias som pojknamn - det namnet har jag dock aldrig hört.

När vi ändå pratar barn, är du en utav dom som har Eurobonus poäng som du inte vet vad du ska göra av? Gå in och skänk 6000 poäng till Rädda Barnen - som räcker till ett barns skolår i Nepal.


image1432

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0