Moppe

Idag tog vi tjuren i hornen och hyrde en varsin vespa!
Mamma log nervost och rokte ett par cigg, sedan bar det ivag backe upp och backe ner. I 3 timmar korde vi med stressade billister i roven och skrattade, eller jag vet inte - jag var radd.

Vi sag apor och letade efter mysiga fik med hangmattor, men insag efter 2.a 3.e 4.e att vi nog inte skulle hitta just DET som Towa pratat om. Gjorde vi? Vi hittade iallafall bungalows pa Lonly Beach som heter Sunset Huts och undrar om det kan vara ratt stalle? On ar ganska stor men jag tror vi prickat ratt. OCH jag sager bara det att jag ar glad att vi bor i mindre lyx pa denna strand an i en skitig bungalow pa Lonly Beach!

Har lamnat in tvatt nu, vi ska ga och ata men inte det mista hungrig. For mycket stark gryta till lunch och jag mar illa.





Kommentarer
Postat av: Towa

man blir så sur så att man dör, ni är ju i pardaiset

2008-11-15 @ 12:58:18
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Anette

Jag håller absolut med Towa, ni är i paradiset!

2008-11-15 @ 13:15:44
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0