Emma.

Blev en liten fika på PAUS, en kvälls latte har jag gjort mig förtjänt av. Jag och Emma. Det kan inte bli bättre och jag är så glad att jag har en vän - en riktig vän. Inte en systervän. Inte någon som älskar mig för att vi har växt upp tillsammans och därmed växt ihop till ett. Någon som verkligen tycker om mig för att jag är jag och som inte är av samma kött och blod.

Jag älskar allt det vi har gjort, vi har så många härliga, galna, dumma minnen.

Har du en vän du aldrig vill förlora?
Det har jag.

Jag fyller 26 på Torsdag. För två år sedan sålde vi annonsplatser i Danmark för K2M. Haha!








Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt men vänkskap!

Jag grattar dej en dag på förhand!!

Ha en jättefin dag!

2008-10-22 @ 09:40:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emma Thoren

Nej gud vad jag älskar dig vännen...du är så söt....tack för att du finns!!!

Grattis grattis gumman. puss och kram

2008-10-23 @ 14:11:58
URL: http://emerentiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0