=)

Jag är gladast i världen.
Jag sitter här med mina biljetter + att underbara Anders bokat bord på En Liten Röd. Vi firar att han är bäst i världen och att han har fixat jobb!! Alltså jag bara ler och ler, men lite huvudvärk har jag.
Mamma och jag blir det som åker, så var inte planera från början. Men nu känns det som en super härlig resa, så glad att mamma kan följa och att hon äntligen får utnyttja SAS biljetterna. Det var på tiden! (till och med pappa har ju rest.)

Östersund - Stockholm - Bangkok - Sydney - Ayers Rock - Cairns - Sydney - Bangkok - Stockholm - Östersund.




Ni säger väl till om ni blir uttråkade av att drunka i Australien bilder va??

Kommentarer
Postat av: malin

Fan vad härligt att du fick tag på biljetterna, är så jäkla avundsjuk!!! Du kommer ha det helt underbart så klart, njut i massor så får vi ta och festa loss när du kommer hem ;)

2008-10-27 @ 17:42:16
URL: http://hollywoodstar.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0