Dagens:


Humör idag: Toppen i morse men känner att det dalar ju mer klockan blir.
Dagens planer: Jag jobbar till 14:00 idag. Sen ska jag måla. Har 3 dukar 40 x 40 eller var det 30 x 30? Strunt samma. Men känner att jag har en massa kreativt som måste ut nu genast.
Lyssnar på: Just nu surrandet i kontorslokalen.
Vad blev det till frukost: En jordgubbs smoothie. (fast det är en lögn egentligen)
Dricker: Vatten -  Ramlösa Päron & Citronmeliss.
Sämsta: Att jag är närmare 30 för varje dag som går.....
Bästa: Som tur är så är åldern bara en siffra och ingenting jag behöver ta på blodigt allvar.
Väder: Det har ljusnat nu, kyligt i luften, blå himmel. Härligt höstväder med andra ord.
Längtar: Tills jag sitter på ett plan på väg till Australien.
Önskar mig i födelsedagspresent: Jag önskar mig faktiskt någonting, och det är nya fräscha penslar.
Dagens tankvärda: "All förändring börjar med mig själv. Det är med mina tankar varje förändring börjar" - Kay Pollak



Kommentarer
Postat av: MAdde

sv: nej haha ;) gillar din design :)

2008-10-21 @ 10:17:36
URL: http://maddesmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0