Redan Lördag

I dag blir det en promenad med katterna igen, mest för att dom ska få lite variation. Jag vet inte hur det är att vara katt men jag inbillar mig att dom vill ha lite frisk luft. Precis som jag.

 Det är många som hör av sig och vill ha hjälp och tips när det gäller sin bloggdesign. Jag försöker så klart svara på de mesta men på designadinblogg.se så är förklaringarna tusen gånger bättre och så finns det bilder. När jag började lära mig så gjorde jag en "test blogg" där jag ändrade i stilmallar och kodmallar bara för att se vad som hände. Så vill du inte riskera att förstöra din nuvarande blogg men ändå vill leka lite så gör en ny på den sidan du kommer till när du loggat in på din blogg. Längst upp till höger finns en grön knapp där det står skapa ny blogg. Då får du en blogg som har din nuvarande bloggadress men typ test bakom = siolia.blogg.se/test.

Lycka till ♥

Ni har väl inte glömt bort tävlingen om en bloggdesign?
Klicka på bilden så kommer du dit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0