Sol men svinkallt


Jag sitter på balkongen med mitt goda apelsin te och njuter av solen, choklad och avocado. Boken tänkte jag läsa men så började jag lyssna på Sandras musik på DENNA sida, då kunde jag inte koncentrera mig på boken utan började planera för hur sjutton jag ska få en sådan röst och kunna sjunga så otroligt vackert. In och lyssna nu!

Detta är ju det positiva med att vara sjuskriven, jag kan bara sitta. Och det är så otroligt skönt att slippa tänka, ångesten förvinner och jag kan bara pyssla om mig själv. Nu gäller det bara att jag lär mig att stressa ner och prioritera det som gör mig glad. Jag är dålig på det. Men när jag känner mig så här, lycklig, då inser jag hur skönt det är att ha en axel att luta huvudet på när jag somnar. Även om handen hörandes till den axeln spelar poker. ♥







Kommentarer
Postat av: Karin

mycket härlig bild på myset ( te, choklad, advokado) och det är bra! du får inte stressa ihjäl dig med allt blogg-skapande...:)

2009-04-21 @ 21:24:05
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0