Jag älskar dig, för att:

"Jag älskar dig" Det är lätt att säga när man väl har sagt det första gången, eller hur? Jag tycker å ena sidan att man inte ska slösa med de orden men å andra sidan är det underbart skönt att säga, och att höra. Istället för att hålla hårt i den lilla meningen så borde vi kanske kosta på oss att slösa...

Jag har aldrig förut känt som jag gör nu, det är också lätt att säga? Haha. För känslor känns alltid olika. Men det är faktiskt så. Alla andra gånger jag har påstått att jag varit kär, förälskad. Dom bleknar i jämförelse med hur det tydligen känns på riktigt. Nu är det på riktigt. Och jag är så glad att jag har hittat honom. Men när jag får frågan "Varför jag älskar honom?" Är det inte lika lätt att svara, jag kan inte säga att det är för att han är snygg och sexig eller har ögon man drunknar i. Att han är den ända som gör mig glad. På riktigt. Att han har egenskaper som jag beundrar, eller hans förmåga att få andra människor att känna sig betydelsefulla. 

Svaret på den frågan är så långt! Det skulle ta timmar för mig att förklara varför. Jag älskar ALLT hos honom, med honom. Han gör det värt att vakna varje morgon ♥
 

"Oh
I am what I am
I'll do what I want but I can't hide


I won't go
I won't sleep
I can't breathe until you're resting here with me


I won't leave
I can't hide
I cannot be until you're resting here with me"
                                        - Dido - Here With Me



Fjärde advent idag.


Kommentarer
Postat av: Mona

Oj vad fint skrivet! :D

2009-12-20 @ 17:05:56
Postat av: - -

Det är få förunnat att faktiskt hitta sin livs kärlek. Håll hårt i honom.

2009-12-20 @ 19:03:13
Postat av: Stefan Falkelind

Kärlek är svårt att förklara ibland.

2009-12-20 @ 19:15:44
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0