Julafton




Vi har spelat Bingolotto och ätit falafel med bulgur och baba ganoush. Mums! Och i morgon blir det julbord för hela slanten. Katterna har öppnat sina paket från mormor, det började med stirr på snöret och några nafsande bitförsök i hörnet. Jag fick hjälpa till lite, men så fort asken syntes så viste dom vad det var och vips så var pappret borta.

Hoppas att ni får en underbar julafton. Själv ska jag bara försöka ta det lugnt, har en förmåga att stressa upp mig över julen. Det beror nog mest på hur tidigare jular har varit. Och även om dom nu är mycket mysigare utan alkohol så finns det ändå en spänning i kroppen som inte försvinner. En tanke. En känsla av att det kanske inte kommer bli bra. Det är inte så att jag förväntar mig en dålig dag. jag förväntar mig ingenting bara.

Men jag hoppas och vill tro att det kommer bli en underbar dag med familjen.






Kommentarer
Postat av: naaathalie

Hej! Jag undrar om du kunde fixa min blogg design bakgrunden, skulle vara jätte snällt! Tacksam för svar:) God Jul förresten!

2009-12-24 @ 02:06:41
URL: http://naathhaliie.blogg.se/
Postat av: femman

hehe.. sköna paketöppningsbilder :)







2009-12-24 @ 08:51:49
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi den där katten utan päls borde få mer motion, den lär få åderförkalkning annars och drabbas av en hjärtattack. god jul och gott nytt år från en kattägare till en annan.



ps. urgulliga bilder förresten!

2009-12-25 @ 06:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0