Utgång på en söndag..


Det är jättesnäll av dig att bry dig så mycket om Bibi, men till hennes försvar så måste jag bara säga att hon fick kattungar för 5-6 månader sedan, och har ätit kattungemat som dom under en tid. Hon är fyra år gammal och har haft fyra kullar! Nu har hon bott hos mig ett tag och äter samma mat som Zsa zsa zoo och Amazonas. Och motionerar så mycket det går, haha, hon är inte direkt en busig och aktiv katt. Bibi gillar att ligga under en varm filt, eller sitta med när vi äter/fikar. Eller kollar på TV, sitter vid (helst på datorn) Jag tycker hon är mysig med sin runda mage. Men såklart så ska den inte vara en hälsofara!

Hur många av er mammor där ute är av med era extra kilon? :D
Och du..Anonym..tar du verkligen hand om din kropp som du ska? ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Sara!

Hittade din blogg för ett tag sedan av slump och har fastnat, gillar den starkt! Dina katter är underbart fina och jag förstår att Bibi har kvar lite hull efter sina kullar, fick själv barn för två år sedan och där hänger några löst sittande kilon fortfarande kvar ;) Du verkar ta jätte bra hand om dina katter, all heder till dig!

2009-12-28 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0