Deltävling 3

Jag sitter fast i L Word träsket igen. Anders suckar och orkar inte se mer tjejsex, men hur kan man tröttna på det?



Melodifestivalens tredje deltävling på lördag och en massa roliga artister är med, eller ett par iallafall. Jag ska sitta som klistrad vid TV:n och eventuellt tar jag med mig en egen chipsskål och en pappvägg att ställa upp så jag får vara ifred. Melodi går alltid före fest eller hur var det nu. Fest före Melodi. Äsch, vi släpper det och hurrar för festival - bara.

***OBS OBS OBS OBS OBS ***
Skriv ut och ta med på festen på lördag! ;)
Hittar du inte ditt namn betyder det inte att du inte är bjuden, jag vet bara inte om du vill komma.


Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Kommer inte att sitta klistrad framför tvn imorgon när MF kör igång men lite kommer jag nog att glo. Är så nyfiken på låtarna.

2009-02-20 @ 19:42:15
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: m

Skäms inte det minsta över mitt i år sjukliga fixering vid denna melodifestival! Styr ALLT efter den! Inget avsnitt kan missas!! Och jag kollar mer än gärna dessutom på repriserna! Så varje program ses MINST en gång... Fullt normalt :-D

2009-02-21 @ 08:12:26
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0