Dominikanska Republiken

Man måste ha mål och delmål i livet, det vet vi alla. Vissa kör med kollage på kylskåpet för att få drömmar och mål att förverkligas, andra är optimister och hoppas på det bäste. En tredje ber faktiskt till gud - tro det eller ej. Hur gör jag då? Jag bloggar om det.

Platser att se innan jag dör:
Sydamerika, gärna Brasilien och lite Amazonas.
♣ Botswana.
♣ Vill åka transibiriska järnvägen
♣ Jag har faktiskt inte varit i New York!

Oj, shit..denna lista kan bli hur lång som helst. Iallafall om jag ska komplettera med "saker att göra innan jag dör listan" och "beteenden att göra mig av med innan jag dör listan" Men apropå New York så kan jag tipsa om att KLM har sjukt billiga biljetter, går på runt en 4000:-. Passa på att boka in en weekend. Jag bokade idag: Göteborg - New York. 5 dagar. Radisson hotell. Sex and the City turen + helikopter tur. Sex an the city turen ligger på 330:- per skalle, helikopter turen på 922:- per skalle. Och allt gick på dryga 15500:- Nej nu jäklar bokar ni in en resa och berättar för mig sedan.

Kan ju också tipsa om det smarta detta tjejen gjorde: Tog allt på Ticket Kortet (räntefritt ett år) och hon betalar när hon får pengar i födelsedagspresent! Hehe. Kanske så man ska göra, boka en resa och skicka räkningen.

Jag snubblade också över resor den 23:e Februari till Dominikanska Republiken med Apollo. 8700:- i grundpris, två veckor. Dock ospecat men ändå. Har man lite pengar över och framför allt lite tid så skulle jag dra på en gång. Bilderna nedan gör mig matt av avundsjuka, jag vill också.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

mysig blogg!

2009-02-17 @ 21:54:35
URL: http://rebeccaan.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Så mysigt att läsa om dina ressedrömmar:)

2009-02-18 @ 02:55:18
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Heyli

dominikanska republiken är verkligen ett härligt ställe! funderar du på att åka dit?

2009-02-21 @ 14:05:40
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0