Ragdoll



Glömde helt bort att tipsa er om denna som ligger i min meny. Haha, för att få en miljon besökare måste du tipsa 10 st som i sin tur tipsar 10 st som i sin tur tipsar 10 st... you get the point. Du kan garanterat öka ditt läsarantal med hundratals iallafall. Och det är mycket värt i dag när vi alla slåss om  nyfikna läsare.

Ta dig lite tid att bli medlem nu, du gör väl ändå ingenting där framför skärmen va?
Slösurfar väl bara. Kom ihåg = Gratis är ju alltid godast.

Jag har förälskat mig i kattrasen Ragdoll och söker febrilt två katter som vill flytta in hos oss. Dom är rätt dyra har jag märkt, så kanske lite knivigt att köpa två på samma gång. Men kan även tänka mig att adoptera två äldre raggdolls som behöver nytt hem. Jag har en massa kärlek att ge!




Kommentarer
Postat av: Nettan

Var det rätt uppgifer, jag skickade dig på mailen?

Kram

2009-02-24 @ 10:50:22
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0