En idé om dagen!

Jag har en bok som jag kallar "En idé om dagen" Jag tycker det är viktigt att varje dag ha en idé, vare sig det är en tanke om hur du vill att din dag ska bli eller hur du vill möblera om ditt sovrum, hur du vill bemöta andra människor eller en kreativ tanke. Jag började med boken när jag gick på Lunnevad i Linköping och hittade för några dagar sedan min allra första bok. Jag blir så glad att jag är bra på att spara saker. Det är roligt att hitta gammal teckningar.

Jag hittade också en bok som liknar min egen, men helt oanvänd. Och jag har själv gjort den!
Jag lottar ut den, och det du behöver göra för att vinna en alldeles egen "En idé om dagen bok"
är bara att lämna en kommentar. Jag drar en vinnare om en vecka. Boken är grön och i A5 format, med blåa, gröna och vita sidor.






Min morgon började med att jag städade, för att göra pojkvännen glad. Jag slår vad om att han tror att han kommer få ta disken igen. Han har faktiskt fått stått ut med en massa stök här hemma. Jag är expert på att dra fram en massa på morgonen och struntar i att städa innan jag går på jobbet. Men kräver dock att han ska städa när han kommer hem.




Kommentarer
Postat av: Emma slemma

Jag vill så gärna vinna boken!

Men jag vill inte bara ha den som en ide bok, utan också må bra bok =) kram

2009-01-08 @ 15:46:25
URL: http://emmasresa.se
Postat av: caroline

snygg design :D

2009-01-08 @ 17:09:00
URL: http://temanonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0