Håriga brudar!


Jag räknar timmar och väntar in Anders. Har eventuellt fixat klänning nu till bloggfesten i helgen, men ska jag vara uppklädd eller bara skönt klädd. Jeans, snygg topp, klackar. Det är väl aldrig fel, eller? Haha. Vad ska ni ha på er!? Galaplagg? Undrar just vad syster tänker bära. Attans om någon skulle vara snyggare än mig ;)


En skön kväll med håriga tjejer. Jag blev så nöjd, jag var lite orolig ett tag men jag kan lita på Selhan. Och självklart är det på MK Hår/Makeup ni ska klippa er nästa gång - hos henne. Det är kort igen, men luggen är lång. Rödbrun färg. Jag förstår varför jag trivs i kort hår. Nu ska vi ta en promenad. Sedan väntar bloggdesign och i morgon blir en ännu mer spännande dag än det var i dag. Jag kanske berättar sedan...

Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0