Min snygga kropp

Vi pratade om att vända på dygnet. Jag måste vända mitt tillbaka. Jag har ställt alarmet nu på 09:00, jag ska upp och släpa mig på gymmet om det så är det jobbigaste jag har gjort på länge. Jag börjar verkligen känna av min stela nacke och mina tunga axlar. Jag måste träna för att hålla mig hel. Att ha ett stillasittande jobb är nog det bästa för mina leder som lider av en mildare form av reumatism, men varken mitt huvud eller min kondition vill att jag ska sitta still. Jag är nog inte gjord för det. Är någon det?

Jag är inte ännu vegan, men jag har dragit ner bra mycket på min "produkter från djur" produktion. Det jag har svårt att vara utan och som jag inte kan ersätta med någonting är ägg. Någon som har ett roligt tips på vad jag ska byta ut ägg mot? Min snygga karl får bidra med kvällens bild, mer för att motivera mig att träna. För jag vill helst av allt ha en sund vältränad kropp - att vara smal är inte det viktigaste. Jag måste ta hand om mig själv bättre! Det får bli mitt sena nyårslöfte. Jag är det vackraste jag vet.




Kommentarer
Postat av: Mia Lanner

Haha, woow, vilken stilig man du har! Men får man inte se hans ansikte eller utan byxor? Skoja. Men snygg bild. Fler vill vi se.

2009-01-21 @ 23:20:31
Postat av: Hulken

Ser ut som det där är en framtida mr Olympia (världens största bodybuild tävling). Låt bara hans axel komma på plats så kommer del 2.

2009-01-21 @ 23:29:29
Postat av: Nettan

Det är väl så, att människan inte är "gjord" för att sitta stil.

Men har man ont är det inte så lätt, det vet jag,

Men man får försöka i alla fall.

Kram

2009-01-22 @ 16:15:09
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Towa

Fick du hundringen av han nu?????



;)

2009-01-22 @ 18:44:04
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0