Barn på nytt


Vart har jag varit hela dagen?

Fast som en råtta i en råttfälla framför Guitar Hero, jag är helt såld. Men det är bra mycket lättare att spela det på Playstation än på Wii. Varför? Jag var grym förut, haha, för tre år sen. Men jag hittade snabbt tillbaka till min forna förmåga. Varken jag eller Anders ville gå hem, men när klockan börjar närma sig 23 så kittlar Anders pokernerver och vi måste bege oss till första bästa dator ;)

En spelgalen dag, med en massa lek. Blir ju så när man är med stora och små barn. Tänk om vi alla kunde vara så där som barn är. Ser möjligheter i allt. Och vill du en dag gå på jobbet som Dart Wader är det lugnt och ingen kommer fråga varför. Att mata din batteridrivna Ara med kex skulle inte vara konstigt. Att plötsligt få ett infall att börja fäktas på gågatan med låtsassvärd och se troll i träden - ingen skulle bry sig. Eller ännu bättre, alla är med i leken. Underbart. Vi borde låta oss själva vara mer som barn.

Vi borde öppna upp fantasin och släppa in all glädje som finns i världen.



Kommentarer
Postat av: AnnaP

Hej Sara! Vad kul att jag hittat din blogg :) Haha, jag vet. Jag älskar också det spelet och fastnar i timmar så fort jag får tillfälle att prova. Jag har det inte själv dock. Ha det bra.

2009-01-24 @ 23:57:23
Postat av: Barbro

Tjoho!

Vi måste, som sagt, ha och finna glädje i livet!

Du har glatt mig med min fina blogg och jag blir

glad av att läsa din blogg och titta på alla fina bilder!

Ha en underbar dag!

2009-01-25 @ 12:14:47
URL: http://ordna.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hallå!

Du har en KRAM att hämta hos mig.



Söta du, vill du sätta in min, bland dom andra AWARDERNA?



KRAM

2009-01-25 @ 12:20:36
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/
Postat av: Nettan

TACK! Gumman, för att du hjälper mig med det jag inte klarar av.

// Nettan

2009-01-25 @ 13:42:36
URL: http://nettanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0