Sol & Bad även här

HJÄLP jag smälter bort!!
Vilken dag, jag avundas verkligen inte er som jobbar. Har legat och stekt på Norderön med Sara och Malin. Har till och med doppat mig i den iskalla sjön. Brrr. Men väldigt uppfriskande. Gick förbi denna bloggerska i badhusparken i dag. Hon ligger förresten fortfarande som veckans blogg? Haha. För femte veckan nu kanske. Kan ju inte skryta med att jag orkar sitta och leta roliga bloggar när solen skiner. Hon och hennes vän klipper för ynka hundralappen i badhusparken i ett mysigt litet tält. Vilken grym idé! Varför kan inte allt finnas i badhusparken för en hundralapp. Tandläkar praktikanter kanske, så slipper de kosta så förbannat mycket att snygga till gaddarna.

Nu blir det lite käk och sedan utgång! ♥

Min nya snygga jacka från H&M





Sommar bilder i en liten hög



Trevliga brudar i parken, bra initiativ!


Kommentarer
Postat av: martina

vad roligt att du kom förbi idag, tyckte att jag kände igen dig...! haha ;)

2009-06-25 @ 19:28:18
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0