Män som hundar?

Män som hundar?
Man måste styra sin pojkvän med en fast hand, rutiner och raka regler.
Annars blir han förvirrad....


Känner ni igen att ni måste uppmuntra, påminna, locka och tramsa med era pojkvänner?
Läste en artikel för väldigt länge sedan i SOLO om hur man kunde uppfostra sin pojkvän. Själva grunden i uppfostran är att sluta vara den tjatiga och istället jobba med det undermedvetna hos killen. Smyga på honom och förändra hans dåliga beteende, fast han ska inte märka det. Bara tro att det var hans egen idé att förändras.


Varför måste vi påminna våra pojkvänner om att vi finns, ska inte det vara en självklarhet i relationen?
Varför måste vi berömma om sexet är bra, borde han inte känna det själv?
Varför får vi inte säga "Shit vilken ful skjorta, ta på dig en annan" utan istället ska säga"Men oj älskling, den va fin. Den var du supersnygg i. Ha på dig den oftare. Vilken fin färg. OjOJOJ. Wow. Sexbomb!" Om den vi gillar. Fattar han inte själv när vi säger - FUL - FIN - FUL......


Varför spelar män och kvinnor ett spel med bortglömda och hemliga regler som ingen känner till? Det ska lockas och kittlas och rakas ben, vi ska vara spännande och intressant men inte för på. Vi ska inte kräva för då skräms vi. Vi ska inte förakta oss själva för då är vi oattraktiva men inte heller älska oss själva så mycket att killen hamnar i underläge och inte känner sig värdig nog.


Uppfostrar du din pojkvän?


Kommentarer
Postat av: Mysan

Nej men fy fan för killar som är som lata råttor och inte fattar ett SKIT!!!!!

2009-03-22 @ 19:23:15
Postat av: m

Men du har väl kollat in Görels Hundskola i Mia & Klara? :-D

2009-03-22 @ 20:56:53
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Siolia

haha!

2009-03-22 @ 21:02:41
Postat av: Mikka

Åh mia & klara än underbart verkligen.

Jag har helt lagt ner att försöka få killar att förstå med hintar. Nu säger jag bara rakt UT hur läget är och vad jag vill. Så jag håller med dig. Man ska inte behöva vara övertydlig, är killar någonsin övertydliga med oss?



Nej raka puckar tycker jag.

Fattar dom inte får dom lära sig, och blir dom ledsna när man är ärlig....jaha, vad ska man göra.

2009-03-23 @ 10:57:52
URL: http://mikki.blogg.se/
Postat av: Ida Sjö

Hmm, varför måste vi tjejer helatiden ändra på killar då? Kan dom inte bara få vara som dom är. Jag skulle bli ledsen om min kille sa att mina kläder var fula =/

2009-03-23 @ 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0