Godmorgon

Kan vi officiellt säga att vintern här här för att stann nu? Det här vita täcket kan inte smälta bort. Det är hur mysigt som helst tycker jag. Kan stå här i fönstret hela dagen. Med en kopp te i handen och titta på alla som gör sina "måndags måsten" Jag å andra sidan jag ligger i sängen och kollar på The Vampire Diaries. Så mycket snyggare än True Blood. Jag är fast i vampyrträsket, och här kommer jag att förbli verkar det som.

Nu har katterna också spanat in det nya rummet. Hmm, det är bara Bibi som visar spår av vit väggfärg på kroppen. Euhm, just ja, dom andra är ju redan vita ;P


 


Kommentarer
Postat av: femman

SÅ vackert med SNÖ! :)



Så skönt att slippa allt det grå och slaskiga..



2009-12-01 @ 17:12:29
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0