Ny dag, nya andetag.....?

Jag ligger en dag efter i bloggen!!! Katastrof.
Eller så betyder det att jag har ett lite roligare liv just nu än vad jag brukar? Har fortfarande inget internet, men en dator. Mmm. Känns som att jag kan glida runt och låna internet lite överallt ändå. Jag får sminka så många killar nu för tiden, askul ju att killar också kan anstränga sig för att se sitt bästa ut. Jag menar, hur många timmar ägnar inte tjejer framför spegeln? Nu är det på tiden att killarna gör det med. Inte mer än RÄTTVIST.

Glöm inte bort att betala räkningarna.




Kommentarer
Postat av: femman

just ja.. dessa räkningar.. är sen med dom Varje månad... :-S



2009-09-27 @ 17:34:05
URL: http://femmanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0