Orgasm

Jag har sjuka humörsvägningar nu igen. Undrar om det bara är jag som märker det. Även fast det står helt klart för mig att jag oftast skrattar bort mina jobbiga tankar och allt annat jag tycker är svårt att handskas med, så gör jag ändå ingenting för att ändra på det. Jag fortsätter bara att vara ironisk. När jag kommer på mig själv att göra så, då blir jag ännu mer ledsen.

Medicinerna hjälper inte. Nu äter jag Venlafaxin och vet knappt vad det är, konstigt att jag bara plockar ut recept på recept och slänger pappret som beskriver biverkningar. Funkar dom inte plockar jag bara ut ett annat recept. Det håller ju inte i längden. Till slut hänger allt på mig och min styrka om jag ska orka bli bättre. Jag tror att andra människor kommer göra mig glad, tror för mycket på läkare som säger att allt kommer att bli bättre. Att jag har ett roligt liv som är värt att leva. Hmm. 

Vi får väl se? 

Slut deppat, nu ska jag kolla på fråga Olle dokumentär om orgasmer.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Väx upp !!!!!!!

2009-10-01 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0