Idol

Roligt med Idol faktiskt, har suttit som klistrad och stirrat i kväll. Nicklas Hocker är ju bara för charmig! Hade jag haft en lillebror så skulle han sett ut sådär såklart ;) Men missade nog hur det gick för honom, kom han med tills på fredag eller? Hmm.




Törne blev sminkprovdocka i helgen (han var inte så svår övertalad dock) I utbyte och som tack för att jag fick testa lite smink på honom länkar jag hans pokersajt där han delar ut gratispengar att spela för. Fast egentligen är det väl han som ska tacka mig för att han med min hjälp blev lite snyggare?

Kommentarer
Postat av: femman

Har inte riktig koll på hur det funkar med röstandet å finaler.. (haha... har jag Nånsin koll, på Nåt?)



Och ja.. denna är ju Sjukt Charmig!

2009-09-29 @ 10:33:39
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

aahh han är duktig :D

2009-10-01 @ 20:03:51
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0