Mitt sanna jag?

Igår var jag och Emma på ICA matmästarn och handlade choklad, i vanlig ordning. Hittade en lapp på anslagstavlan som jag fastnade för direkt! Dittsannajag.se, blev så nyfiken på hyposyntes så jag mailade Helena och frågade om en tid. känns som att det verkligen är någonting jag skulle vilja prova. Någon som har varit på en sådan session?

Kopierade en liten bit ut texten som förklarar mer om hyposyntes:
"Sessionerna utförs i regel genom att du som klient blundar och slappnar av med hjälp av min vägledning.
Då du slappnar av och släpper taget om dina tankar är det enkelt att göra genomgripande och bestående förändringar. Många upplever det som magiskt men det är avslappningen, det hypnotiska språket och de metoder som finns inom Hyposyntes som går förbi intellektet och gör jobbet i det undermedvetna."


Nej nu blir det till att fixa middag.


Kommentarer
Postat av: Therese

Det skulle i och för sig vara skitsnyggt! typ ute i skogen, i någon stickad tjocktröja, snygga jeans och stövlar, mössa och vantar. Lite sol... Skulle bli perfekt^^ Kram

2009-09-24 @ 07:42:28
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud så fint du hade gjort detta inlägg!! eller tycker jag bara det för att personen jag älskar mest i hela världen är med denna gången?? puss

2009-09-24 @ 11:29:45
Postat av: JOHANNA

mysig blogg :D

2009-09-24 @ 11:42:14
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0