PUSS

Attans! Nu blir det inge mer fika på PAUS, inge mer choklad på kvällarna framför TV:n (någon annans TV), inga goda dyra middagar på restauranger, inge mer shopping och ABSOLUT inge mer dyrt smink eller några hudvårdsprodukter för tusenlappar. Inge mer snygga spetstrosor eller sexiga bh:ar. Katterna får svälta och leka med sina trasiga leksaker + lära sig att gå på toa istället för kattlådan. Har ju inte ens råd med kattsand. Nu är pengarna slut och det betyder att det inte blir mer roligt. Men istället för att tänka såhär, så borde jag tänka på vad jag fick. Alla resor jag gjort, alla nya fina plagg i min garderob, mina läckra skor. Hehe...

Nu lämnar jag mitt VISA hemma och går ut på stan. Att Fönstershoppa får bli min nya grej.



Kommentarer
Postat av: Stefan Falkelind

Ja fönstershoppa blir billigast.

2009-09-28 @ 22:30:03
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Nya tävlingar hela tiden



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-29 @ 10:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0