Snö javisst, men helst sol :)

Åhh det är inte klokt vad jag längtar efter att planera en utlandsresa till solen. Kan det bli en till våren kanske? Här är lite bilder jag inte tror att ni har sett, från Sharm El Sheik i Egypten. Jag får faktiskt lite panik när jag tänker på hur vi snorklade och simmade i havet. I tidningar har det ju berättats om dödsfall och hajar i Sharm El Sheik nu. Fy fan, jag som är livrädd att simma där jag inte bottnar. Hedanefter blir det till att hålla sig i poolen.

Snön är mysig - men inget går upp mot att ligga på en strand i stekande sol.

 

Har ni förresten sett sista minuten länken jag har längs upp i höger menyn?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vilken härlig resa det var, jag blir alldeles lycklig närjag tänker på hur häftigt det var. Älskar dig!

2010-12-13 @ 11:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0