Hurra hurra hurra hurra!!

Det klagas på att jag bloggar för sällan, och när jag väl bloggar så skriver jag så lite. Hehe. Det är inte lätt att vara nöjd ;) Nejdå, såklart jag ska ta mig i nackskinnet och skärpa mig. Jag tycker ju om att ni läser min blogg. Vill inte att ni ska tröttna på tråkiga mobilblogg inlägg och sluta läsa. Just nu sitter jag i sängen, sminkad och redo för partaj. Vi ska fira Mr.H ikväll, nästan alla är ju i Egypten när han fyller år så vi förskotts firar. Känner på mig att det kommer bli en galen och rolig kväll. Det blir det alltid när systrarna festar tillsammans.


Haha. Men nu har vi vuxit upp och bråkar inte som katt och råtta längre (!?) Det är svårt att få alla till att ta oss med en nypa salt. Det är kanske till och med svårt för oss själva ibland. Det finns inga som jag kan prata skit om, eller försvara så in i norden hett i vilken fråga som helst, eller umgås med så frekvent, eller sakna så mycket. Som mina systrar. Det är roligt hur jag gång på gång återkommer till det ämnet här, hur jag älskar dom. Men det är en sån stor och viktig och livsnödvändig del av mig. Går inte att komma ifrån.

 

Nu fest! Tjing ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har världens finaste döttrar som kan både älska, hata, förlåta varandra, är så glad över att ni finns och är dom ni är. Älskar er så mycket. Kram

2010-05-14 @ 10:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0