Påsk i Husås


Underbara dagar i Husås. Jag har verkligen världens bästa familj ♥ Började dagen med att gömma alla 15 påskägg på gården, i träden, under stenar och granar. Två stora påskharar smälte i den varma solen och min systers hund plockade bort alla gula fjädrar som var tänkt som ledtrådar. Vi laga en massa massa god mat. Och såklart hade andra halvan av familjen med sig couscous och vinbladsdolmar som är hett eftertraktade hos oss på alla högtider :P Fick med mig en hel påse hem.

 


Himla tur att det var tårtan som var i fokus ;) Jag och Towa la säkert ner tre timmar på att göra den så här påskfin och färggrann. Den var dock finare än vad den var god.

De flesta bilderna är från Towa. Och hon står bakom kameran som vanligt.

 

Vi dukade upp middagen på altanen i sann våranda.


Kommentarer
Postat av: elin sundgren

Vilken cool tårta :-D

2011-04-24 @ 13:00:31
URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0